پیشبرد روابط ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران

پیشبرد روابط ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران

به گزارش لذت سفر نشست بررسی ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند با هدف پیشبرد روابط گردشگری دو کشور با حضور رایزن بازرگانی ایران در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید.


به گزارش لذت سفر به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پیرو انعقاد تفاهمنامه میان معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی بخشی از ظرفیت های حوزه گردشگری به صورت اختصاصی از جانب دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور لیلا اژدری مدیرکل این دفتر برای حسین بامیری رایزن بازرگانی جدید ایران که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد برگزار و مبحث فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند بعنوان مهم ترین هدف الزامی و در دستور کار قرار گرفت.
تلاش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند بعنوان رهنمود از جانب معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت تا گامی دیگر به سمت اجرایی شدن تفاهمنامه مشترک میان وزارت گردشگری و سازمان توسعه و تجارت برداشته شود.
بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت آنها و هم تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سمت تأمین زیرساخت های مورد نیاز عنوان شد.
همچنین در این جلسه عرضه و معرفی محصولات متنوع صنعت توریسم ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و هم بهره مندی از امکانات اطلاع رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی بعنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست عنوان شد.
برگزاری جشنواره های متنوع و مختلف از قبیل موسیقی، خوراک، اقوام، فرهنگی، شب‏ های ایرانی و هم استفاده از جشن سده همچون پیشنهادهای مطرح در جهت جذب گردشگران هندی بر اساس علاقه مندی آنها به رویدادهای متنوع به شمار می آید.
علاوه بر این بر اساس این که هندی‏‏ ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از راه تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه ریزی برای تبلیغات در شبکه ‏های تلویزیونی با بینندگان مختلف از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‏ های داخلی و هم نمایشگاه ‏هایی خارج از این کشور که هندی‏ ها حضور دارند، تهیه و عرضه بسته ‏های سرمایه گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه ریزی برای حضور در بازار هندوستان از راه نشست‏ های B۲B و هم اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت می باشد که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.


منبع:

1400/11/02
15:59:14
5.0 / 5
849
تگهای خبر: برنامه , تبلیغات , سرمایه گذاری , شبكه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر