فرماندار تهران:

مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم سازی و اجرا بروند

مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم سازی و اجرا بروند

به گزارش لذت سفر، فرماندار تهران با تاکید بر نقش مشاورین امور زنان و خانواده اظهار داشت: مشاورین امور زنان و خانواده نباید صرفاً پیگیری امور را انجام دهند؛ بلکه بایستی به سمت تصمیم سازی و اجرا حرکت کنند.


به گزارش لذت سفر به نقل از ایسنا، احمد قیومی ضمن اشاره به جایگاه مهم حوزه زنان و خانواده و اهمیت گسترش این جایگاه برای ایجاد ظرفیتهای بزرگ در جهت شکل گیری رخدادهای ارزشمند، اظهار داشت: حوزه زنان و خانواده دارای ابعاد بزرگ تر و ظرفیت آفرینی در قسمت های مختلف همچون جریان سازی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است و با عنایت به حضور بانوان تلاشگر و با روحیه جهادی، این امر محقق می شود.
وی ادامه داد: دامنه کاری امور زنان و خانواده دارای ابعاد بسیار است که این مهم رویت نخواهد شد، مگر با سپردن امور به خودشان و در کنار پیگیری مطالبات خود در جایگاه امور بانوان، دستور دهنده و بر اجرا شدن آن نظارت داشته باشند.
فرماندار تهران تاکید کرد: روحیه توسعه گرایانه مسئول امور زنان و خانواده بخصوص در فرمانداری سبب ایجاد تحولی در عملکردهای مطلوب طی یکسال و اندی گذشته شده و این را به وضوح میتوان در برنامه های اجرا شده، همدلی به وجود آمده در سازمان های مردم نهاد، دستگاه ها و ادارات و نهادها با فرمانداری و همینطور گزارش عملکردها به خوبی مشاهده کرد.
قیومی اضافه کرد: زنان و دختران ایران اسلامی نشان دادند که سکان دار جریان سازی های مهم کشوری، حرکت دهنده آن و آرامش بخش جامعه هستند، نگاه زنان به مسائل مختلف تیزبینانه بوده و سبب رشد عملکردی با پیگیری های مثمر ثمر می شود.
ایشان در ادامه ضمن اشاره به اجرای برنامه های هفته فرهنگی در تهران اظهار داشت: هفته گذشته دومین رویداد فرهنگی را در چارچوب هفته فرهنگی شاهد بودیم، هفته فرهنگی سال جاری با عنایت به رشد پویش ها و برنامه های مهم در قسمت ها، حوزه ها، دستگاه ها، آنقدر رشد داشت که می توانستیم آنرا در تهران احساس نماییم.
فرماندار تهران تاکید کرد: ظرفیتهای بسیاری در تهران وجود دارد که در هفته فرهنگی با همدلی دستگاه ها و نهادها و شهرداری و... به بخشی از آن پرداخته شد، ازاین رو با همدلی و نقش موثر هم افزایی میتوان کارهای بزرگتر و عمیق تری را در پایتخت اجرایی کرد که این ظرفیت بطور قطع در تهران وجود دارد.




منبع:

1403/07/27
13:19:20
5.0 / 5
6
تگهای خبر: برنامه , پایتخت , شهر , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر