هشدار پلیس درباره ی مه گرفتگی و لغزندگی محورهای شمالی و خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

هشدار پلیس درباره ی مه گرفتگی و لغزندگی محورهای شمالی و خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

لذت سفر: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا با هشدار نسبت به شرایط جوی ناپایدار محورهای شمالی کشور خصوصاً جاده چالوس از هموطنان خواست باتوجه به بارش برف و باران در خیلی از محورهای کشور، از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و سفارش های ایمنی را جدی بگیرند.


به گزارش لذت سفر به نقل از ایسنا، سرهنگ بهروز خانپور، درباره ی وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: اکنون در محورهای چالوس و گدوک بارش برف ادامه دارد و در محور هراز و تعدادی از استانهای شمالی همچون گیلان، گلستان و خراسان شمالی نیز بارش باران گزارش شده است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا افزود: باتوجه به احتمال ریزش سنگ در محور چالوس و ترافیک سنگین در محدوده “سیاه بیشه”، سفارش می شود رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد، فاصله طولی را رعایت کرده و حتما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
وی اظهار داشت: ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال سنگین است و در محور فیروزکوه نیز در حدفاصل “گدوک” تا پل سفید ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. همین طور تردد در محور هراز و مسیرهای بزرگراه تهران- شمال و قزوین- رشت روان است، اما شرایط جوی نامناسب و مه گرفتگی در ارتفاعات می تواند رانندگی را مخاطره آمیز کند.
خانپور تاکید کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی، خصوصاً زنجیر چرخ، در وضعیت برفی بسیار لازم است و رانندگان باید توجه داشته باشند که بدون تجهیزات زمستانی، ممکنست قادر به عبور از برخی محورها نباشند. پلیس راهور از ساعت ۱۴ امروز محدودیت تردد در محور چالوس را بنا بر شرایط جوی و ترافیکی اعمال خواهدنمود و اطلاعات جدید بموقع اعلام خواهد شد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا همین طور تصریح کرد که محورهای خرم آباد- پلدختر و چندین محور دیگر به سبب شرایط جوی تا اطلاع بعدی مسدود هستند و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین بهره گیرند.




منبع:

1403/08/04
10:49:14
5.0 / 5
15
تگهای خبر: سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
EnjoyTrip.ir لذت سفر
لینک دوستان لذت سفر
لذت سفر