آتش سوزی سوله 3000 متری در غرب تهران

آتش سوزی سوله 3000 متری در غرب تهران

لذت سفر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی یک انبار 3000 متری نگهداری از مواد شیمیایی در جاده قدیم کرج آگاهی داد.



سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آتش سوزی بامداد امروز اظهار داشت: در ساعت ۷: ۱۶ بامداد امروز خبر وقوع آتش سوزی در یک انبار بزرگ به آدرس جاده قدیم کرج خیابان ۵۲ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام گردید که در پی آن با دستور ستاد فرماندهی آتش نشانان ۱۰ ایستگاه به همراه بالابر و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اعلان اینکه آتش نشانان ظرف مددت پنج دقیقه به محل حادثه رسیدند، اظهار داشت: با حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که آتش سوزی در یک سوله مسقف با کاربری انبار و به وسعت حدود سه هزار متر مربع رخ داده و این سوله کاملا شعله ور است به طوریکه دود ناشی از آن در محدوده غرب تهران به طورکل قابل رویت بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در این انبار وسایل مختلفی شامل مواد غذایی و مواد شیمیایی و اسپری نگهداری می شد و وجود همین مواد نیز عملیات آتش نشانی را با دشواری هایی روبه رو کرده بود. متاسفانه این اسپری ها دائما درحال انفجار و پرت شدن به اطراف هستند که این مساله کار اطفای آتش سوزی را مشکل تر کرده است.

وی با اعلان اینکه آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفاء آتش سوزی در این سوله را آغاز نموده اند، اظهار داشت: هم اکنون نیروها درحال انجام عملیات هستند و آتش تا حد زیادی تحت کنترل درآمده است. با این وجود اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد.


حریق گسترده سوله 3000 متری در غرب تهران

منبع:

1403/05/09
10:37:33
5.0 / 5
254
تگهای خبر: خدمات , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر