وزیر آموزش و پرورش اعلام كرد

پیگیری ایجاد سامانه دریافت کمک های مردمی

پیگیری ایجاد سامانه دریافت کمک های مردمی

لذت سفر: وزیر آموزش وپرورش از پیگیری برای ایجاد سامانه ای جهت دریافت کمک های مردمی آگاهی داد.


به گزارش لذت سفر به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی در مراسم نودانشجو معلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اگر ما در نظام جمهوری اسلامی ایران در اندیشه، در گفتار و در عمل نشان دهیم نظام تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان تنها راه دستیابی ایران به قله های پیشرفت و سعادت است، مسیر درستی طی کرده ایم اظهار داشت: به غیر از این کشور همچنان گرفتار چالش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قطار پیشرفت و توسعه کشور، ایستگاه اول و آخرش، آموزش و پرورش است و در نظام تعلیم و تربیت، ایستگاه اول و آخر، دانشگاه فرهنگیان است اضافه کرد: نقطه عزیمت به سمت توسعه کشور، به سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی، دانشگاه فرهنگیان است.

کاظمی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه مادر است و زیرساخت تأمین منابع انسانی برای تمام کشور و تولید کننده معلم برای تربیت نسل آینده است.

وی در پاسخ به سوالی بر مبنای ایجاد سامانه برای پرداخت کمک های مردمی اظهار نمود: ان شاءالله دنبال می نماییم و حتما محقق می شود.


تلاش برای پاسخ به دغدغه های رهبری در دانشگاه فرهنگیان



به گزارش لذت سفر به نقل از ایسنا، در مراسم استقبال از نو دانشجومعلمان با اشاره به اینکه معلمان راهبران اصلی نظام تعلیم و تربیت و مهم ترین رکن تحقق اهداف هستند اظهار داشت: یک معلم با انگیزه و برخوردار از صلاحیت های لازم، جای همه نداشته های ما را پر می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت معلم بسیار پرارزش و سنگین است چون که خدا بالاترین و سخت ترین مأموریت را به پیامبر اسلام (ص) داد اضافه کرد: نعمتی بالاتر از معلمی و هدایتگری نیست.

کاظمی با اشاره به اینکه خدا در قرآن بر بندگان تاکید کرده که پیامبری را برای هدایت گری قرار داده است ازاین رو انتقال ارزش ها، باورها، آداب و رسوم و سنن، علوم و فنون برای پیشرفت کشور به نسل جدید از وظایف معلمی است افزود: بستر شکل گیری این مأموریت آموزش و پرورش و سکاندار آن معلم است.

وی با اشاره به اینکه باید مراقبت نماییم که خودمان را با نیت های الهی آماده نماییم اظهار داشت: یک معلم موفق معلمی است که همه صلاحیت های علمی را دارا باشد تا بتواند بعنوان الگو عمل کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان بهترین دانش آموزان برتر علمی و پرورشی را در خود جای داده است، افزود: تلاش می نماییم تا دغدغه های رهبری را در دانشگاه فرهنگیان پاسخ دهیم.

کاظمی با اشاره به اینکه تلاش می نماییم که استانداردهای دانشگاه را در حد استاندارد فراهم نماییم اظهار داشت: بهترین استادان را در اختیار این دانشگاه قرار دادیم و دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است.

کاظمی با اشاره به اینکه بی گمان زمینه گفتگوی صادقانه با دانشجو معلمان را فراهم می نماییم اما باید بدانید که با دانشجویان سایر دانشگاه ها متفاوت هستید اضافه کرد: باید در اهداف، برنامه ها و باورهای خود دقت کنید.

وی با اشاره به اینکه اینروزها مأموریت ما سنگین تر است، در آن سوی جبهه های نبرد و کفر اتفاقات تلخ و شیرین رقم می خورد اظهار داشت: رویداد شیرین حضور مقتدرانه سربازان انقلاب و امت اسلامی با رهبری و مقابل با جبهه کفر است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: رویداد تلخ هم شهادت بهترین فرماندهان ماست، ازاین رو باید با ادامه راه شهدا باورها و ارزش ها را گسترش دهیم.


1403/07/15
11:52:16
5.0 / 5
120
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , برنامه , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر